Lieve mensen,

Al jaren hou ik me bezig met het opzetten en begeleiden van cursussen en workshops.
Dit doe ik alleen of samen met anderen.

Meditatie  ‘Contact met Aartsengel Gabriël’

Vrijdag 22 december a.s. van 20.00 – 21.45 u. vindt de meditatie op thema ‘ Contact met Aartsengel Gabriël ‘ plaats..

Aartsengel Gabriël – ‘God is mijn Kracht’-  wordt de ‘Hemelse Bewustworder’ genoemd. Zij staat bij onze wieg, onze geboorte. Zij leert ons ons goed te verbinden met ons aardse bestaan, met de materie. De grounding genaamd. De geboorte, een nieuw begin met nieuwe mogelijkheden vertegenwoordigt en ondersteunt zij. Aartsengel Gabriël kan ons duidelijk maken, wat wij echt willen in het leven en waarom wij dat willen. Zij staat voor Hoop, Dromen, Aspiraties.

Eveneens maakt zij ons ervan bewust, dat we ons kunnen verbinden met de Goddelijke Vonk diep binnen in ons. Het Hoger Zelf in verbinding met de Heilige Geest verankerd in ons lichaam, in de stof. Aartsengel Gabriël helpt ons om deze verbinding in onszelf te vestigen, te verankeren. Dit wordt ook wel de tweede geboorte genoemd. ( zie Hans Stolp, ‘Leven met Engelen’ blz. 91)

Binnen meditaties en visualisaties maken we kennis met de liefdevolle krachtige energie, waarmee Aartsengel Gabriël ons gidst binnen ons leven. Stel je daarvoor open. Desgewenst kunnen de verkregen ervaringen met elkaar gedeeld worden. Na afloop is er gelegenheid om na te praten. Deze avond wordt verzorgd door Riemke. Iedereen is van harte welkom. De toegang is vrij.

Wat:           meditatie-avond tnema “Contact met Aartsengel Gabriël”

Wanneer:  vrijdagavond 22 december 2017, 20.00 – 21.45 u., de deur staat open vanaf 19.30 u. Napraten tot uiterlijk 22.00 u..

Waar:        vrijzinnig centrum ‘ de Eendracht’, Doetinchemseweg 5, Varsseveld.

Voor wie:   iedereen is van harte welkom!

Bijdrage:    de avond is gratis                 een gift is welkom.

Informatie: bel Riemke         0315-329107     of mail                aanmelden@vrijzinnigenvarsseveld.nl

WERELDVREDE MEDITATIE

Oudejaarsdag

31 december 2017 van 13.00 – 14.00 u.

Op zondag 31 december a.s. vindt de Wereldvredesmeditatie plaats. Precies om 13.00 u. Nederlandse tijd begint deze op verschillende plaatsen in Nederland en over de hele wereld. In kleine groepen gaan mensen in deze afstemming en verbinding. Ook in vrijzinnig centrum ‘de Eendracht’ doen wij hier aan mee. Dit is een reeds lang bestaande traditie.

Deze Wereldvredesmeditatie wordt niet centraal georganiseerd. Overal in Nederland wordt dit in kleine groepen gedaan.

Binnen deze meditatie verbinden we ons met de Vrede in onszelf. Van daaruit verbinden we ons met onze dierbaren en een ieder in de naaste omgeving. Daardoor worden deze mensen omhuld in de koestering van deze krachtige liefdesenergie die de Vrede vertegenwoordigt. Zo ook kunnen we ons verbinden met iedereen en alles wat zich op, in en boven de aarde bevindt.

Tijdens deze verbinding met de Vrede in ons hart, kunnen we ervaren hoe heel veel mensen in Nederland en wereldwijd vanuit de Vrede in hun hart zich met dezelfde intentie verbinden. Daardoor ontstaat een netwerk, dat de wereld omspant met een vredesbewustzijn. Iedereen, die zich hierbij aansluit helpt mee om vanuit eigen hart Vrede wereldwijd naar iedereen te sturen. Ook naar de aarde. Op die manier komt er een heel mooie verbinding vol liefde en licht en vrede tot stand. Deze mooie liefdesenergiestroom is overal wereldwijd voelbaar.

Kom en sluit je bij deze bijzondere Wereldvrede meditatie aan. Een prachtige afsluiting van dit jaar 2017. Een mooie aanzet tot een liefdevol 2018.

Deze wereldvrede meditatie wordt aangeboden in de kerkzaal van vrijzinnig centrum ‘de Eendracht’. Deze wordt door Riemke verzorgd.

Iedereen is van harte welkom. De toegang is kosteloos. Een vrije gift is welkom.

Locatie:    Vrijzinnig centrum ‘de Eendracht’,

Doetinchemseweg 5 (7051 AA) te Varsseveld.

Aanvang: 13:00 uur.
De deur staat vanaf 12.30 u. open.

3dagenworkshop
Hans Velders geeft een 3dagenworkshop.
De 3 dagen vinden maandelijks plaats.
De volgende thema’s komen aan de orde:
– dag 1 Systemisch werk ( familieopstellingen)
– dag 2 Zelfmanagement en toepassing Hulpbron
– dag 3 Aanraken en Aangeraakt worden, een unieke ervaring

Hans geeft uitgebreid informatie over deze 3dagenworkshop. De door hem toegepaste methodes komen aan de orde. Vanuit zijn eigen ervaringen en ervaringen uit zijn praktijk heeft hij deze ontwikkeld. Dit wordt een mooie ontmoeting met hem. Kom kennis maken met Hans en proef de energie en sfeer, die hij uitstraalt. Hans deelt graag binnen een gesprek, dat tot stand komt.
De groepsgrootte is 4-12 personen, dus meld je tijdig aan

Bij mij kun je hiervoor alle gevraagde informatie verkrijgen.
De 3dagenworkshop is gepland in de mooie ruimte aan ’t Goor 1 te Ulft.
Aanmelden telefonisch op 0315-329107 of e-mail riemkedeboer@hetnet.nl

Tera Mai Reiki-Seichemprogramma
Samen met Deborah Kicken wordt een Mastermeeting georganiseerd. Op deze dag gaan we de nieuwe handleiding Tera Mai Seichem doornemen. Ervaringen uitwisselen, symbolen oefenen en binnen geleide meditaties voelen en ervaren, clearing oefenen.

De cursussen/workshops worden bij mij thuis gegeven of in het;
Kulturhus de Rietborgh,
Borgsche Rieten 15,
Terborg.
Er is volop parkeergelegenheid en op loopafstand van bus/treinhalte.

Wil je meer informatie ontvangen of aanmelden voor één van de bovengenoemde cursussen/workshop, kun je dit bij mij opvragen/doen.
Als je je opgeeft voor een workshop, dan geldt dat voor alle daarvoor geplande avonden. Dit maakt, dat de harmonie van de groep in balans blijft.

Mijn telefoonnummer is 0315-32 91 07
E-mail; riemkedeboer@hetnet.nl